Let op! Inschrijven kan t/m 10 februari 15.00 uur!
Lees FC Side nu ook online!
Home Clubinfo Laatste nieuws Laatste nieuws 06-07-10: aanvoerder dirk schoof keert terug naar belgie
06-07-10: aanvoerder dirk schoof keert terug naar belgie
dinsdag, 06 juli 2010 11:08
Aanvoerder Dirk Schoofs vervolgd zijn loopbaan in zijn geboorteland België. De 30-jarige middenvelder gaat spelen bij de Belgische tweedeklasser KVK Tienen. In het seizoen 2003/2004 kwam Dirk Schoofs over van SK Lommel naar Oss, waar hij uitgroeide tot een belangrijke steunpilaar in het elftal. Schoofs kwam in totaal 229 keer uit voor TOP Oss/FC Oss en scoorde daarin 22 keer. Met het aantal wedstrijd in dienst voor de club hoeft hij enkel Raymond Koopman voor zich te dulden, die als enige meer wedstrijden dan Schoofs speelde in Oss.
"Ik heb hele mooie jaren in Oss gekend, maar had gehoopt deze periode anders af te sluiten. Ik heb mij hier thuis gevoeld, want het is een warme club met een no-nonsense cultuur en veel voetbalverstand. Het was absoluut geen gemakkelijke keuze om de club te verlaten, maar ik wilde graag terugkeren in België om weer dichterbij vrienden en familie te zijn.", aldus Dirk Schoofs in een reactie.
Hier in actie voor FC Oss in de thuiswedstrijd tegen FC Eindhoven